Klient
Identyfikacja wizualna dla architekta wnętrz
Architekt Katarzyna Kamińska
Branża
Architektura wnętrz
Zakres prac
– badanie rynku
– identyfikacja wizualna
– akcydensy firmowe
– projekt logo
Opis naszej pracy
Mieliśmy przyjemność współpracować z architekt Katarzyną Kamińską, właścicielką własnej pracowni projektowej, założonej w 2007 roku. Jej wrażliwość estetyczna, znajomość sztuki i architektury pozwalają jej na łączenie kreatywnego myślenia z profesjonalnym wykonaniem projektów.
Realizacja identyfikacji wizualnej dla architekt Katarzyny Kamińskiej miała na celu stworzenie spójnego i profesjonalnego wizerunku jej pracowni projektowej. Przed przystąpieniem do projektowania przeprowadziliśmy audyt marki oraz badanie rynku, aby zrozumieć potrzeby i oczekiwania jej odbiorców oraz konkurencję w branży. Następnie przystąpiliśmy do opracowania projektu logo oraz całości identyfikacji wizualnej.
Idea stojąca za identyfikacją wizualną opierała się na ukazaniu pracowni architektonicznej jako miejsca, gdzie profesjonalizm i fachowa wiedza łączą się z indywidualnym oraz przyjaznym podejściem do klienta, a przede wszystkim zrozumieniem jego potrzeb i marzeń. W ten sposób chcieliśmy podkreślić, że Katarzyna Kamińska to nie tylko utalentowany architekt, ale także osoba empatyczna, która potrafi słuchać i zwizualizować oczekiwania oraz marzenia swoich klientów.
Projekt logo został oparty na idei harmonii i elegancji, które są kluczowe dla współczesnej architektury. Logotyp składa się z inicjałów „K” i „K”, które tworzą subtelny, ale wyrazisty symbol. Kształty zostały złagodzone i uproszczone, aby nawiązywać do estetyki minimalizmu, popularnej w projektach architektonicznych. Opieraliśmy się na kolorach kojarzących się z profesjonalizmem i innowacją – odcieniach szarości i bieli. Ważnym aspektem jest tutaj kolor beżowy, który jest symbolem ukojenia, elegancji, klasy.
W efekcie identyfikacja wizualna stała się spójnym i estetycznym systemem, który w pełni oddaje osobowość marki oraz jej wartości: innowacyjne podejście do projektowania połączone z wysoką jakością i profesjonalizmem. Nowy wizerunek daje poczucie pewności wyboru i bezpieczeństwa dla potencjalnych klientów, którzy poszukują usług architektonicznych na najwyższym poziomie. Realizacja obejmowała stworzenie projektu logo, identyfikacji wizualnej, w tym akcydensów firmowych, takich jak wizytówki, ulotki czy broszury.