Branding i projektowanie logo
Posiadanie loga i chwytliwej nazwy to obecnie podstawowy wymóg wejścia na rynek. Chyba nie trzeba do tego nikogo specjalnie przekonywać. Większość z nas jest wzrokowcami i to właśnie obraz w największej mierze na nad oddziałuje. Tak więc każdy, kto chce odnieść wielki sukces w Internecie, ale nie tylko musi zmierzyć się z ogromnym wyzwaniem, jakim jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki i silnego brandingu. Wbrew pozorom ogromną rolę odgrywają tutaj wszystkie, nawet te najmniejsze szczegóły. Żyjemy w czasach, w których musimy mierzyć się z wyjątkowo dużą konkurencją. Jednocześnie praktycznie z dnia na dzień rosną również oczekiwania odbiorców. Klienci skupiają się nie tylko na wartościowym, użytecznym i dobrym jakościowo produkcie, ale również na spójnym wizerunku i wizji marki.
Branding ma na celu sprawienie, że potencjalni klienci, poszukujący określonych produktów, będą kojarzyć z nimi w pierwszej kolejności właśnie twoją markę. Musi w jasny sposób komunikować, co ma do zaoferowania marka i jakie wartości reprezentuje. W tym celu należy przygotować profesjonalną i dobrze przemyślaną strategię. Od chwytliwej i wpadającej w ucho nazwy, przez ciekawe i unikalne logo do rzucającego się w oczy logotypu.
Wielowymiarowe działanie.
Oczywiście wiadomo, że rozpoczynając działania w biznesie, każdy chce by jego marka dobrze się kojarzyła, była jak najbardziej znana i generowała olbrzymie przygody. Zdecydowanie łatwiej powiedzieć, niż wykonać. Jak tego dokonać i jak się przygotować, by już na starcie nie popełnić podstawowych i rażących błędów? Tutaj z pomocą przychodzą specjaliści z agencji brandingowej Agenza. Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest każdy, nawet najmniejszy etap planowania wizerunku marki. Mamy również świadomość, że silna pozycja firmy na rynku nie jest dana raz na zawsze i trzeba o nią nieustannie dbać.
Niedopatrzenia w tym zakresie mogą mieć bowiem straszne konsekwencje. Nasze działania mają na celu sprawić, by marka nie tylko odniosła sukces, ale również utrzymała swoją pozycję i nie stała się marką zapomnianą. W naszej ofercie znajdziesz usługi brandingowe, które pomogą w utworzeniu spójnego i wiarygodnego obrazu Twojej firmy. Kreowanie wizerunku i wartości marki to nasza specjalność. Od ponad 10 lat nieustannie realizujemy skuteczne kampanie, doradzamy jak tworzyć i odświeżać wizerunek i jak efektywnie docierać do grupy docelowej.
Kreacja wizerunku to połączenie myślenia strategicznego, zdolności analitycznych i grafiki użytkowej.
Logo, które Cię wyróżni.
Charakterystyczna i spójna identyfikacja wizualna marki jest jednym z kluczowych czynników budujących pozytywny wizerunek i wiarygodność wśród konsumentów. Ma ogromny wpływ na rozpoznawalność i ogólny stosunek klientów do firmy. Logo jest tak naprawdę graficznym przedstawieniem marki. W tym z pozoru niewielkim symbolu tkwi ogromna siła. Może przekazywać rozmaite informacje i wartości, wyrażać emocje, tożsamość, a także światopogląd. Dlatego tak istotna jest dokładna analiza i kreatywne podejście do tematu.
W studio Agenza oferujemy klientom dopracowane i przemyślane pod względem funkcjonalnym projekty do wyboru. Następnie skupiamy się na ich dopracowaniu, uwzględniając indywidualne potrzeby, wymogi czy sugestie i przechodzimy do projektów identyfikacji wizualnej, czyli projektów akcydensów firmowych. Warto zaznaczyć, że jesteśmy członkami Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU i możemy pochwalić się wędrującą wystawą znaków pod tytułem „Znaki Szczególne” autorstwa naszego głównego projektanta i rysownika Tomasza Pawła Górskiego. Wiemy dokładnie, co robić, by wyróżnić markę z tłumu i jak sprawić, by trwale zapisała się w świadomości odbiorcy.
”Design jest cichym ambasadorem Twojej marki.
― Paul Rand
Identyfikacja wizualna niezbędna dla silnej marki.
Identyfikacja wizualna marki jest sposobem na zaprezentowanie odbiorcom jej mocnych cech i odróżnienie się od konkurencji. Powinna przemawiać do zmysłów i emocji odbiorcy, ponieważ to właśnie jeden z czynników w największym stopniu wpływający na zaangażowanie i identyfikowanie się z marką. Co więcej, dopracowana i spójna identyfikacja wizualna sprawia, że odbiorcy darzą firmę większym zaufaniem i uznają ją za bardziej profesjonalną, a jej produkty za lepsze jakościowo. Jest to wizualny symbol reputacji i utwierdza kupującego w przekonaniu, że dokonuje on dobrej decyzji.
Dysponując wysoką wiedzą merytoryczną, wieloletnim doświadczeniem, a dodatkowo kładąc szczególny nacisk na nieustanny rozwój i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej, wiemy jak skutecznie dobierać fonty i barwy firmowe. Każdy element projektu jest traktowany z wyjątkowym zaangażowaniem i dbałością o nawet najmniejszy szczegół. W końcu budowanie wartości marki i zaufania zaczyna się od zwrócenia i skupienia uwagi klientów, a identyfikacja wizualna odgrywa tutaj szczególną rolę. Korzystając z naszych usług, zadbasz o to, by wszystkie części składowe tworzyły jedną, spójną całość, która w oczach klienta ułoży się w cudowną opowieść na temat twojej marki.
Budowanie świadomości i wartości marki.
Charakterystyczna i spójna identyfikacja wizualna marki jest jednym z kluczowych czynników budujących pozytywny wizerunek i wiarygodność wśród konsumentów. Ma ogromny wpływ na rozpoznawalność i ogólny stosunek klientów do firmy. Logo jest tak naprawdę graficznym przedstawieniem marki. W tym z pozoru niewielkim symbolu tkwi ogromna siła. Może przekazywać rozmaite informacje i wartości, wyrażać emocje, tożsamość, a także światopogląd. Dlatego tak istotna jest dokładna analiza i kreatywne podejście do tematu.
W studio Agenza oferujemy klientom dopracowane i przemyślane pod względem funkcjonalnym projekty do wyboru. Następnie skupiamy się na ich dopracowaniu, uwzględniając indywidualne potrzeby, wymogi czy sugestie i przechodzimy do projektów identyfikacji wizualnej, czyli projektów akcydensów firmowych. Warto zaznaczyć, że jesteśmy członkami Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU i możemy pochwalić się wędrującą wystawą znaków pod tytułem „Znaki Szczególne” autorstwa naszego głównego projektanta i rysownika Tomasza Pawła Górskiego. Wiemy dokładnie, co robić, by wyróżnić markę z tłumu i jak sprawić, by trwale zapisała się w świadomości odbiorcy.