Zdjęcia produktowe to najważniejsza część dobrze zrobionej strony.

W trosce o naszych klientów stworzyliśmy specjalne strategie dobry zdjęć. Na czym te strategie polegają? Co nasi klienci zyskują? Oto kilka wskazówek, którymi kierujemy się podczas tworzenia fotografii katalogowej.  Aby móc praktycznie pokazać strategię dobrych zdjęć postanowiliśmy omówić reguły na przykładzie fotografii naszego klienta.

1. Dobra jakość zawsze gwarantowana

Zdjęcia świec zostały wykonane w najwyższej jakości. Wszelkiego typu rozmycie obrazu jest zabiegiem celowym. Ma skupić uwagę użytkownika na prezentowane świece. W tworzeniu przestrzeni wykorzystujemy największą ilość naturalnego światła. To ono sprawia, że produkt jest widoczny na stole. Aby prezentacja pokazywała produkt w całej okazałości postanowiliśmy zrobić zdjęcia, który uchwycą produkt zarówno w środku, jak i na zewnątrz.

2. Przemyślany plan zdjęciowy

Ułożenie świec oraz obiektów na blacie został zaprojektowany z myślą o produkcje. Bardzo zależało nam, aby produkt był na pierwszy planie. Dzięki czemu uzyskaliśmy piękne zdjęcia w sam raz na stronę internetową. Tak zaprezentowane świece są przykładem inspiracji dla kupującego. Zestawienie kolorystyczne na tle bieli pokazuje, w jaki sposób można komponować świece. Widząc tło klient ma wrażenie, że jego produkt będzie sprawdzał się w jego minimalistycznym wnętrzu.

3. Zachowanie standardów marki

Ogromnie zależy nam, aby każdy produkt trafił do odpowiedniej grupy docelowej. W przypadku marki „We Love Candles” staraliśmy się pokazać nowoczesność oraz prostotę. Forma klepsydry doskonale wpasowuje się w skandynawski klimat wnętrz. Biel stołu oraz kolory świec pokazują, że świeczki to idealny pomysł na dekoracje prostych mebli. Zależało nam, aby pokazać ekologiczność tego produktu. Drewniane elementy tj. wieczko oraz drewniana pokrywka postanowiliśmy wyszczególnić. Nie obyło się bez pokazania logotypów torebki z geometrycznym kwiatkiem oraz wieczka ze wzorem. Takie działanie pozwala zapamiętanie marki.