Skip to main content
Publikacje

Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie)

By 11 maja 2023No Comments

Media Biznes Kultura, 2022, Numer 2 (13) 2022

Badanie przeprowadzone w Agenza na przełomie 2015 – 2022 r.

Firmy, działające w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu powinny efektywnie zarządzać komunikacją z klientami. Dzięki tej komunikacji będą w stanie uwzględniać aktualne potrzeby swoich odbiorców oraz kierunki ich zmian. Współczesne formy komunikacji firmy z klientami to zestaw różnorodnych działań. Jednym ze sposobów oddziaływania na klienta może być komunikacja wizualna. Celem artykułu jest ukazanie roli i wykorzystania komunikacji wizualnej jako skutecznego narzędzia komunikowania się marki z odbiorcami. Artykuł opracowano na podstawie analizy literatury przedmiotu oraz przypadku firmy Piwo Rewalskie z Pogorzelicy. W artykule zaprezentowano wybrane narzędzia komunikacji wizualnej, jakie zastosowała marka w latach 2015–2022.

> Wydane elektroniczne

Pobierz publikacje.

Pobierz